--/--


Beach

カテゴリ:EMMA's Days エマ

01/12

An unusually warm day today, so Mum and Emma headed to the water. Emma was particularly good today, a good break for mum! Emma seemed a little hungry, so both headed to the local confectionary shop "Ishimaru" for a coffee and cake.

今日はお天気もよくいつもより暖かかったので、久々にビーチで砂遊びしました。エマも久しぶりにゆっくり遊べたので大喜び帰りは小腹がすいたので、”いしむら”というお餅屋さんで55円お餅とお茶をして帰りました。ここでは、無料のお茶やコーヒーのサービスがあるので、よく立ち寄ってお茶してます。

200601121523000.jpg


Today was the day that Emma managed to say her own name - whohoo When Emma realised she made mum very happy by this, repeating her name over and over was the theme for the rest of the day!

今日エマがはじめて自分の名前を言えました
なかなか自分の名前を言えなかったけど、今日はエマ・エマと何回も口にだして自己主張していました。エマちょっぴり成長だね

PROFILE

CALENDER

CATEGORY

LINKS

COMMENTS

RECENT ENTRIES

Emma's birthday

Ben's birthday

Wedding anniversary

Weather

Weather

Access counter

RSS FEED

