--/--


11/17

Emma left the hospital this week.

今週半ばエマが退院しました

DSC02312.jpg


Although illness has not healed up yet, and there is condition, such as a stomachache and vomiting, it treats by going to hospital regularly after this.

Thank you for your concern.

退院早々・・・自宅で嘔吐次いで、激・腹痛にオロオロのママ。
また救急に走り・・・今度は膀胱炎

紫斑病の病気はまだ完治しておらず、腹痛や嘔吐など、
気になる症状はでていますが、通院で大丈夫だそうです。

どうもご心配をおかけいたしました。

After Emma was sent to hospital,
We received many warm messages
from our family and our friends.

入院当初、かなり弱気になっていたママですが、
多くの方からの温かいメッセージに
たくさん・たくさん励まされました。

This is the get-well letter from Emma's friend.
Emma was very glad.

こちらは、エマのお友達 からいただいたお手紙です。
エマもママもとてもうれしかったです

DSC02323.jpg


Many thank you for the messages.

お見舞いへきて頂いたり、ブログへも励ましのメッセージを
たくさんいただき、とてもうれしく思っています。

みなさん、本当にどうもありがとうございました。


During the hospital stay・・・・

The day of fine weather played on the roof.

初めて経験した入院生活・・・・

お天気がいい日は屋上で少し遊ぶことができました

DSC02306.jpg


We went to sweet potatoes digging.

初・芋ほりも体験できました

DSC02331.jpg


We found about 10 sweet potatoes.

エマは見つけることができなかったけど、約10個ほどの収穫。

DSC02341.jpg


Emma had many new friends in the hospital.

ボウケンジャー・ファンがたくさんいて、エマもたくさんの
お友達ができました。

DSC02318.jpg


Many children are fighting with each illness.
Mama was impressed very much
by the love of the family supporting kids.
Mama and papa got power from children.

They are great kids.
I wish that everybody recovers early.

小児科病棟では、たくさんの子供たちが
色んな病気に向き合ってがんばっています。

それを支える家族の力・・・・に感動。

数日の入院だったけれど、ママとパパは子供たちから
たくさんたくさん、勇気をもらい、元気をもらいました。

みんなとても素敵な子供ばかりです。
みんなの病気が一日も早く回復することを願います


久々の我が家に戻り・・・

パパの洋服ダンスがきれいに整頓されてる
ママ・・「どうしたの
パパ・・「だって、ココロガマエしなきゃ

エマの入院で、相変わらずオーバーだなぁ~~と
思っていたら・・・

パパ・・「冬になったらするでしょう
ママ・・「???」

あ~~コロモガエ

と・・相変わらずなコーツファミリーです・・・

We do our best so that Emma may recover from illness early.

Once again,Thank you very much for having us supported.

エマの病気も安静にしていれば治るそうで・・・
一日も早く元気なエマになるようがんばります

みなさん、どうもありがとうございました。
心からお礼を申し上げます

PROFILE

CALENDER

CATEGORY

LINKS

COMMENTS

RECENT ENTRIES

Emma's birthday

Ben's birthday

Wedding anniversary

Weather

Weather

Access counter

RSS FEED

