03/17

Today was Emma's swimming and there was a test.
Each child took their turn with the teacher.
During a friend's test, children sat down and were waiting for their turn.

There were some mamas who are taking a video of one's child.
Although mummy forgot completely ...

We don't know the results of the test yet, but the teacher told me "Emma could go underwater for 2 seconds".
Every kid was however able to go underwater for 2 seconds...
It was good that Emma is on the same level as everybody.

Emma can now get into the pool, and come out of the pool by herself.
Swimming is good study for Emma.
Do your best from now on Emma!

今日は、エマのスイミングday
今日は進級テストがあり、ひとりひとり先生と1対1でテストの項目をこなしていました。
普段あっちへこっちへと行く子供たちも、お友達がテストしている間は、みんな所定の位置に座って順番を待っています。

我が子のがんばる姿をビデオで撮るママもちらほらといました。
ママはすっかり忘れていましたが・・・

今日のテスト結果は分かりませんが、先生から「エマは2秒もぐれるようになりました」とのこと。み~んな2秒らしいです。遅れはとってないかなと一安心。

キッズコースに上がってから、プールの中へ入ったり、上がったりを先生の助けなしで1人でできるようにもなりました

スイミングはいろんな面でエマにとっていい影響です。
これからもがんばれ

200603171143000.jpg


200603171117000.jpg

2 Comments

  • Name:ruichan
  • エマちゃん、スイミング楽しみながら通っているようでよかったですねー。

    エジソンのお箸~こんなのがあるのですね~面白い!
  • 2006/03/17 22:56 | URL 
  • Name:Emma Mummy
  • おかげさまで楽しくやってますv-8
    ママも一安心です。
    お箸、私も見つけたときびっくりしました。
    自分じゃきちんと教える自信がないから、ついこのような便利なものにたよっちゃいます。
  • 2006/03/17 23:09 | URL 

Leave a Comment


Trackback

http://dhe04.blog44.fc2.com/tb.php/60-d6ec10d7

PROFILE

CALENDER

CATEGORY

LINKS

COMMENTS

RECENT ENTRIES

Emma's birthday

Ben's birthday

Wedding anniversary

Weather

Weather

Access counter

RSS FEED